Zachodniopomorska Karta Seniora
Zachodniopomorska Karta Seniora
Do skorzystania z niniejszej Karty są uprawnieni seniorzy zamieszkujący na terenie gminy Ustronie Morskie, którzy ukończyli 60 rok życia.
Aby uzyskać Zachodniopomorską Kartę Seniora należy złożyć wniosek o wydanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora oraz posiadać dowód osobisty.
Wnioski należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Ustroniu Morskim, 78-111 Ustronie Morskie, ul. Osiedlowa 2b.
Wniosek o wydanie Karty rozpatrywany będzie w terminie do 30 dni. W przypadku złożenia niekompletnego wniosku o wydanie Karty, osoba składająca wniosek o jej wydanie zostanie wezwana pisemnie do jego uzupełnienia w terminie 14 dni. Nieuzupełnienie wniosku w terminie skutkować będzie jego pozostawieniem bez rozpatrzenia.
W przypadku odmownego rozpatrzenia wniosku o wydanie Karty nie przysługuje żaden tryb odwoławczy.
Ważne informacje :
- Karta wydawana jest bezpłatnie, na czas nieokreślony;
- Karta jest ważna z dowodem osobistym;
- Posiadacze Kart nie mogą ich użyczać osobom trzecim pod rygorem unieważnienia Karty;
- Posiadacz Karty zobowiązany jest do ochrony Karty przed utratą lub zniszczeniem;
- Zmiana danych osobowych posiadacza Karty wymaga wydania duplikatu Karty;
- Karta uprawnia jej posiadacza do korzystania z ulg i uprawnień oferowanych przez podmioty biorące udział w realizacji zadania pn. Zachodniopomorska Karta Seniora
Wejdź na stronę www.rodzina.wzp.pl/wykaz-ulg/
Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.rops.wzp.pl/region-dla-rodziny
WZÓR WNIOSKU:
http://gopsustroniemorskie.naszops.pl/pliki/plik/wniosekd2-kartaseniora-1631270390.pdf